вторник, 29 марта 2016 г.

Під час виконання4 модуля ми познайомилися з різними видами оцінювання, які застосовуються для визначення того, що учні вже знають і вміють на початку виконання завдань проектів, створили перший варіант плану оцінювання учнів, який теж має бути зосередженим на знаннях та вміннях, які мають отримати учні при роботі в проекті. 
Ми переглянули різноманітні види оцінювання і продумали, як зможемо їх використати при вивченні теми. Також  розробили перший варіант графіка оцінювання, який допоміг  нам і учням зрозуміти, як і коли буде проводитися оцінювання.
Застосування різних видів оцінювання надає нам відомості щодо якості розуміння учнями ключових понять навчального матеріалу та рівня сформованості в них відповідних навичок. Перш ніж планувати оцінювання для обраної теми, важливо знати існуючі види оцінювання, методи та інструменти. Крім цього, слід знати, які дані про навчання учнів можна отримувати при їх використанні. Потім ми склали план з різними стратегіями оцінювання для досягнення поставлених навчальних цілей. 
Виконуючи завдання цього модуля, користуючись цілями оцінювання, ми почали визначати, які методи та інструменти оцінювання ми будемо використовувати, щоб забезпечити формуюче оцінювання для визначення і корегування рівня сформованості запланованих навичок та знань учнів. Ми продумали, як краще залучати учнів до процесу оцінювання та коли і як доцільно використовувати само-та взаємооцінювання для того, щоб учні ставали незалежними і самостійними в побудові власних навчальних цілей та шляхів їх досягнення!

Комментариев нет:

Отправить комментарий